Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera


Symbol nowoczesności

 

Czas czytania: ~ min


Podczas ubiegłorocznej wystawy Expo, która odbywała się w mieście Yeosu w Korei Południowej firma Hyundai swoje produkty reklamowała w specjalnie na ten cel zaprojektowanym pawilonie. Jego wygląd opracowała pracowni Unsangdong Architects.

 

Znak firmowy

Dynamiczna, rozfalowana sylwetka budynku jest oparta na kształtach znanych z logotypu samochodów, produkowanych przez koncern. Architekci rozwinęli jednak jej kształt, kreując przestrzenny, trójwymiarowy, ekspresyjny budynek – rzeźbę, a po zmierzchu także budynek-lampion, bo szklana fasada nocą intensywnie świeciła.

Tagi


Brałeś udział w projekcie? Opowiedz nam swoją historię.

KOMENTARZE
Komentarze
Brak komentarzy
Zaloguj się, aby dodać komentarz

Słynny trzonolinowiec we Wrocławiu będzie zmodernizowany
Słynny trzonolinowiec we Wrocławiu będzie zmodernizowany

Znany z wyjątkowej, eksperymentalnej konstrukcji wrocławski budynek mieszkalny, zwany trzonolinowcem ...

Rusza budowa TR Warszawa
Rusza budowa TR Warszawa

13 czerwca 2025 roku przedstawiciele władz Warszawy oraz teatru TR Warszawa podpisały umowę z firmą ...

Architektura precyzji: Kampus Głównego Urzędu Miar w Kielcach
Architektura precyzji: Kampus Głównego Urzędu Miar w Kielcach

Kampus Laboratoryjny Głównego Urzędu Miar w Kielcach to jedna z najbardziej zaawansowanych inwestycj ...

Nie przegap okazji!!!

zapisz się do naszego newslettera